• psiedu

Disertatie

Ghid privind alegerea unui coordonator al lucrării de disertație și elaborarea LUCRĂRII DE DISERTAȚIE

Cererea1 sesiunea Iunie 2025

Cererea2 sesiunea Iunie 2025

 

 

Inscrierile pentru licență sesiunea iulie 2024

- se va face online in perioada 14.06.2024-25.06.2024. ora 23.59

 

 

 
 

Ghidul de elaborare a lucrarii de disertatie valabil doar pentru masteratele gestionate de Departamentul de Psihologie

Declaratie pe propria raspundere

Domeniul

Specializarea / linia de studiu/data sustinere lucrare

Psihologie

Psihologie clinica, consiliere psihologica si psihoterapie LR  1iulie 2024

Programari subcomisie 1   subcomisie 2    subcomisie 3     subcomisie 4

 

Tehnici psihologice pentru controlul comportamentului si dezvoltarea potentialului uman LR  2 iulie 2024

Programari subcomisie 1   subcomisie 2   subcomisie 3  subcomisie 4

 

Psihologie judiciara LR  1 iulie 2024

Programare

 

Psihologia sanatatii publice si clinica LR  5 iulie 2024

Programari subcomisie 1   subcomisie 2

 

Consiliere si interventii psihologice in dezvoltarea umana LR 2 iulie 2024

Programari

 

Psihologia resurselor umane si sanatate organizationala LR 5 iulie 2024

Programari

 

Consultanta si interventie psihologica LM 5-6 iulie 2024

Stiinte ale Educatiei

Management, consiliere si asistenta psihopedagogica in institutiile incluzive LR   3 iulie  ora 9:00 2024     Sala Rosca str. Sindicatelor nr.7      

DETALII

 

Terapia limbajului si audiologie educationala LR  4 iulie 2024 - ora 9,00 sala Rosca, str. Sindicatelor nr. 7 ( dupa o programare care va apare cu o zi inainte)

DETALII

 

Consiliere scolara si asistenta psihopedagogica LR IF 1 iulie 2024 oar 8:00 str. Sindicatelor nr.7 sala 18

 

 

Consiliere scolara si asistenta psihopedagogica LR IFR 1 ulie 2024 ora 8:00 str, Motilor nr.11 sala 306 (Grupa Năsăud), Sala 307 (Grupa Cluj).

 

 

Management educational LR 1 iulie 2024 ora 8:00 str. Sindicatelor nr.7 sala Todoran

 

 

Designer instructional LR 4 iulie 2024

 

Management curricular LR IF 5 iulie 2024

 

Management curricular LR FR 5 iulie 2024

 

Management Educational LR Centrul Universitar Resita 1 iulie 2024

 

Metode si practici alternative în învătământul primar si prescolar LM 1-2 iulie 2024

 

Strategii de învățare eficientă LM (Odorheiu Secuiesc) 1-2 iulie 2024

 

Didactica limbii si literaturii germane, cultura si civilizatia germana a Europei Centrale si de Sud-Est LG 2 iulie 2024

 

Comisia de examinare

Documentele scanate (PDF) necesare pentru inscrierea la examenul de disertație:

Actele de stare civilă:

-certificat de naștere,

-carte de identitate – in situatiile in care certificatul de nastere nu conține CNP, certificatul de naștere este vechi și se specifică raionul și nu județul, denumirea oficială s-a schimbat, este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului, cerere aprobată de conducerea instituției și documente oficiale din care rezultă numele nou în cazul modificării numelui din certificatul de naștere depus inițial, după caz.

Cererea pentru eliberarea diplomei - generată automat de programul de inscriere, unde veți completa datele așa cum apar în certificatul de naștere (urmăriți tutorialul pentru înscriere, pentru a completa corespunzător cererea), în format PDF, datată, semnată;

Acte de studii:

-diplomă de bacalaureat (față/verso) + foaia matricolă (față/verso) + diploma de licență (față/verso) + supliment diplomă de licență (față/verso) – în această ordine, într-un singur fișier PDF,

-documentul care a permis accesul la studii, în cazul cetățenilor străini.

Actele de studii vor fi scanate într-un singur document pdf, in ordinea indicată mai sus.

*Pentru studenții care sunt absolvenți ai Universității Babeș-Bolyai – nu este necesară includerea diplomei de bacalaureat și a foi matricole.

Cererea pentru eliberarea diplomei - generată automat de platforma de înscriere

Lucrarea de absolvire/licență în format PDF;

-Declaratia pe propria raspundere link (datată, semnată, în format PDF);

-Acordul semnat de coordonator link (coordonatorul trebuie să aibă minim grad de doctor pentru a putea semna acordul) (format PDF);

-raport similitudine

Raportul de  similitudine (complet cu indicarea procentului de similitudine) – acesta este generat și salvat de către coordonatorul lucrării din programul de antiplagiat și va fi încărcat de către student. Va fi însoțită de rezoluția coordonatorului în cazul în care procentul de similitudine depășește 20% (format PDF, un singur fișier).

Atenție:

Fiecare document al fișierului PDF va fi orientat astfel încât, la vizualizare, să nu fie necesară rotirea paginilor.

Documentele încarcate de student vor fi validate doar daca indeplinesc criteriile expuse mai sus.