• conferinta tulburari de invatare
    Conferinta internationala: "Tulburarile de invatare: Evidente stiintifice si abordari pragmatice"
    26 mai 2017
    Cluj-Napoca
  • conferinta internationala psihologie
    Conferinta internationala: "The 9th International Congress of Cognitive Psychotherapy"
    29 iunie - 01 iulie 2017
    Cluj-Napoca
  • conferinta educatie reflectie dezvoltare
    The 5th International Conference: "EDUCATION, REFLECTION, DEVELOPMENT"
    July 07-08.2017
    Cluj-Napoca
  • conferinta nationala de cercetare in educatie
    Conferinţa Naţională de Cercetare în Educaţie: “Cultura cercetării educaționale în spațiul universitar”
    22 septembrie 2017
    Cluj-Napoca
MENIU

Admitere - Doctorat

Examen admitere doctorat - 2016

Examenul pentru admiterea la doctorat va avea loc in data de 16 Sept 2016 incepand cu ora 9.00. Examenul incepe cu proba scrisa si apoi sunt sustinerile de proiecte.

 

Tematica examenului de admitere la doctorat

 

Tematică
1. Designul cercetării  în psihologie
2. Regresie simplă și multiliniară în analiza datelor
3. Parametric și neparametric în prelucrarea datelor
4. Interacțiunea cogniție-emoție și reglarea emoțională
5. Personalitatea: modelare, diagnoza și intervenții
6. Risc, vulnerabilitate, reziliență 
7. Dezvoltare și funcționare cognitivă și socio-emoțională


Bibliografie*
Beck, A. T.,  Freeman, A., & Davis, D. D. (2014). General principles and specialized techniques in cognitive therapy of personality disorders. În A. T. Beck, D. D. Davis, & A. Freeman (Ed.), Cognitive Therapy of Personality Disorders (pag. 97-124). New York, NY: The Guilford Press.

Birney, D. P.,& Sternberg, R. J. (2011). The development of cognitive abilities. În M. H. Bornstein & M. E. Lamb (Editori), Developmental science: An advanced textbook (pag. 353-388).New York, NY: Taylor & Francis.

Gross, J.J. (2014). Emotion regulation: Conceptual and empirical foundations. În J.J. Gross (Editor), Handbook of emotion regulation  (ediția a 2-a, pag. 3-20). New York, NY: Guilford (accesibil online: http://spl.stanford.edu/pdfs/2014/Gross.pdf)

Denham, S. A., Bassett, H., &Wyatt. T. (2014).  The Socialization of Emotional Competence. În J. E. Grusec & P. D. Hastings (Editori), Handbook of Socialization: Theory and Research (ed. a 2-a, pag. 590-613). New York, NY: Guilford Press.

Field, A., & Hole, G. (2003).  How to Design and Report Experiments (pag. 3-104, 159-206). Whiltshire, UK: Sage Publications.

Frazier, P. A., Tix, A. P., & Barron, K. E. (2004). Testing moderator and mediator effects in counseling psychology research. Journal of Counseling Psychology, 51(1), 115-134.

Huntsinger, J. R. & Schnall, S. (2013). Emotion-cognition interactions. In D. Reisberg (Editor), The Oxford handbook of cognitive psychology (pag. 571-584). New York, NY: Oxford University Press. (accesibil online:  http://jeffreyhuntsinger.weebly.com/uploads/1/2/4/8/12480460/huntsinger__schnall_emotion_cognition_chapter.pdf)

Masten, A. S., & Narayan A. J. ( 2012). Child development in the context of disaster, war, and terrorism: Pathways of risk and resilience. Annual Review of Psychology63, 227-257 .

Watson, D. (2013). Personality assessment. Noba textbook series: Psychology. Champaign, IL: DEF.  Online: http://nobaproject.com/modules/personality-assessment

* Notă: Aceste referințe pot fi consultate la Biblioteca Centrală Universitară din Cluj-Napoca sala Bibliotecii de Psihologie si Pedagogie , în dosarul numit „Tematică și Bibliografie Admitere Doctorat 2016”.

Admitere
Admitere 2017

Oficiul Permanent al Admiterii ofera candidatilor, pe tot parcursul anului, informaţii privind admiterea la facultate. Telefon: +40-264-405337; +40-264-405300; interior 5337.

Detalii
Selectie Erasmus