Program EURO 200 - in vederea achizitionarii de calculatoare pentru studentii care au venit brut de maxim 250 lei/membru de familie, in luna martie 2020
Vă informăm că Programul "Euro 200" pentru stimularea achiziţionării de calculatoare adresat elevilor şi studenţilor până în 26 de ani se desfăşoară şi în acest an.
A vând în vedere măsurile excepţionale luate la nivel naţional şi intern în vederea
limitării efectelor răspândirii pandemiei de Coronavirus, dosarele pentru obţinerea ajutorului financiar "Euro 200" pot fi depuse şi prin mijloace electronice de către studenţii universităţii, urmând ca, în funcţie de stabilizarea stării generale naţionale, studenţii care au depus dosarele în format electronic să le depună şi în format fizic.
Astfel, luând în considerare prevederile H.G. nr. 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, adresa MEC nr.355/28.02.2020, actele necesare în dosarul pentru obţinerea ajutorului financiar "Euro
200" sunt:
1. cererea tip (Anexa 2 la Normele metodologice prevăzute în HG 1294/2004 );
2. actul de identitate al sh1dentului care aplică (original şi copie);
3. certificate de naştere şi/sau actele de identitate ale membrilor familiei (original şi copie);
4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor;
5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii (în original);
6. declaraţie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 250 lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere);
7. adeverinţă eliberată de către facultate din care să rezulte faptul că studentul a promovat cu minimum 45 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii (cu exceptia studenţilor din anul I), respectiv adeverinţă din care să rezulte calitatea de student (pentru studenţii din anul I);
8. declaraţii privind bunurile mobile sau imobile ale familiei (formular tip la nivel de universitate).
9. declaraţie pe propria răspundere că studentul deţine documentele cerute la dosar în original şi le va depune în format fizic dacă acestea vor fi solicitate de că tre universitate.
MENŢIUNI:
./ Universitatea Babeş-Bolyai îşi rezervă dreptul de a cere solicitanţilor o declaraţie pe propria răspundere cum că membrii familiei nu lucrează în străinătate (se va semna la depunere).
Studenţii se vor trimite dosarul complet în format electronic la adresa de e-mail roxana.pavel@ubbcluj.ro, până la data de 17 aprilie 2020, la ora 12:00. Nu vor fi acceptate dosare incomplete.
Legislaţia poate fi consultată pe portalul dedicat: http://euro200.edu.ro/
Atentie - pentru adeverinta care dovedeste statutul de integralist pe anul anterior ( sau minim 45 de credite) studentii vor trimite un mail secretarei pana in 15 aprilie ora 12 ! Adeverinta va fi expediata studentului pe email. Adresele de email ale doamnelor secretare se gasesc pe siteul facultatii ( https://psiedu.ubbcluj.ro/11-secretariat-facultate ).
Documente utile:
Declarație de bunuri mobile și imobile
HG 1294_2004_cu modif si completari ulterioare
Hotărâre nr. 297 din 3 mai 2018
Legea 269_2004_cu modif si completari ulterioare